ダーウィンエントリー完了

akaisan2005-04-27

 日曜日にFAXを入れていたのですが、WORLDのRegistered Competitorsリストにも載らないので、今朝方下記のメールを入れてみました。
Dear Mr. Peter Chilman,

My name is Hiroshi Akai, Japanese TASAR salor.

I think I was able to send my ENTRY FORM by facsimile successfully to you on 24th. April. But I can not find my name on the Registered Competitors List yet. Web page says "Last updated: 21 April 2005".
I'm sorry to bothering you, but could you check the latest status of the List? And please tell me by e-mail, if you find that my ENTRY FORM has not reached to your Office.

Best Regards,

Hiroshi Akai Sail No:2762
 すぐに返事をいただいたのですが、案の定FAXは届いておらずスキャナーで取り込んでメール添付で送りました。 しかし理由はよく判らないのですがYahooのメールアドレスから送った場合はファイルが壊れてしまって確認がとれませんでした。 結局3回目にso-netのアドレスからPDFで送ったのですが、その午後出張に出てしまい、確認とれていませんでした。 先ほど帰ってきて届いていることが確認できました。 よかった〜
 それだけでない! なんと100番目のENTRYとなりました。 狙ってた訳じゃないんですよ〜
Dear All,

The organising committee for the Qantas 2005 Tasar World Championship is very please to announce that with the receipt of the nomination from Hiroshi Akai from Japan that today we have received 100 paid entries to compete in Darwin 1 - 8 July 2005.
だって! これで残る準備はコンテナ積み込みだけです。